voor openhartige merken
 

bakker bart

een mooi moment voor bakker bart

Bakker Bart header.jpg
 

propositie | identiteit | mediastrategie | concept | design | content | communicatie

Bakker Bart heeft ruim 170 winkels in Nederland en is bekend bij vrijwel iedereen. Maar de vernieuwende formule die het 40 jaar geleden was, is ingehaald door de tijd én door nieuwe winkelconcepten. Bovendien was het beeld dat consumenten hadden van de formule diffuus geworden. Hoog tijd dus voor een nieuwe en onderscheidende richting.

 
 

We begonnen met uitvoerig marktonderzoek. En ontwikkelden op basis daarvan een totaal nieuw winkelformat. Van inrichting, meubilair, assortiment tot merkbeeld en communicatie. Waarin de bakker weer centraal staat, ook om de formule duidelijker te onderscheiden van het aanbod van bijvoorbeeld supermarkten. Inmiddels is een aanzienlijk deel van de winkels omgebouwd. En stijgt niet alleen de omzet, maar ook de klantwaardering.

 

identity design

 
 
Bakker Bart VUUR formule.jpg
 
 

communicatie

 
Bakker Bart VUUR communicatie.jpg
 
 

POS

Bakker-Bart-VUUR-Winkel.png
 
 
 

social content

 
 
 
Schermafbeelding 2018-12-14 om 15.04.52.png
 
 

 
 
 
BB-fb-gif-3.gif
BB-fb-gif-2.gif
 
 
Schermafbeelding 2018-12-12 om 14.42.41.png
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg