voor openhartige merken
 

bieze

altijd iets groens op tafel

Bieze-header.jpg

propositie | identiteit | website | communicatie

Al sinds de vijftiger jaren levert Bieze salades en sauzen aan consumenten en aan de industrie. Oorspronkelijk gestart als familiebedrijf, maar vooral de afgelopen jaren is de focus meer komen te liggen op het consumentenmerk. Wat ontbrak, was een duidelijke propositie en eigen identiteit. Daarom namen wij het merk en het verhaal erachter onder handen om te komen tot een geloofwaardige, aansprekende en relevante merkpositionering. Daarin staan groenten centraal, als ingrediënt en als toepassing. Hoe beter groenten smaken, hoe meer je ervan eet, hoe meer belangrijke voedingsstoffen je binnenkrijgt en dus ook: hoe lekkerder je je voelt. Op basis van deze gedachte ontwikkelden we het logo en de huisstijl, de nieuwe pay-off Altijd iets groens op tafel en namen we de website grondig onder handen.

 
Bieze-VUUR-kas.jpg
 

identity design

 
 
Identity-Design-Bieze.jpg
 
 
 

website design

Bieze-VUUR-online.jpg
bg-min.jpg
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg