voor openhartige merken
 

douwe egberts

koffiecoach

JDEP-koffiecoach-header.jpg

propositie | strategie | concept | content | communicatie

Afgelopen jaren zijn we gewend geraakt aan koffie van ‘horecakwaliteit’, zowel thuis als op het werk. De kwaliteit van de koffie bij de gemiddelde sportvereniging blijft daarbij nog ver achter. Terwijl ook goede koffie langs de lijn enorm wordt gewaardeerd en ook nog eens een positief effect op de clubkas kan hebben. Om dat voor het voetlicht te brengen, ontwikkelden Vuur en Jacobs Douwe Egberts Professional een rekenmodule die inzichtelijk maakt welke extra omzet/winst gerealiseerd kan worden met een kwalitatievere koffiemachine.

 
 

Om de campagne aan te jagen, maakten we o.a. een testimonialfilm, een visuele campagne-identiteit, bannersets, advertenties, brochures en tipboekjes.

 

commercial

 
 
 
 
 

print

JDE-koffiecoach-cover.jpg
JDE-koffiecoach-spread.jpg
JDE-koffiecoach-flyer.jpg
 

bannering

 
JDE-koffiecoach-banner-groot.jpg
 
 
 
JDE-koffiecoach-ipad.jpg
 
 
 
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg