voor openhartige merken
 

nestlé garden gourmet

made for trying

GG-header2-min.jpg

concept | design | communicatie | activatie | verpakking

Nestlé is het grootste voedingsmiddelenconcern ter wereld en zet grote stappen op de groeiende markt voor vegetarische producten. Het in Nederland bekende merk Tivall werd overgenomen en in 2017 vond de rebranding plaats: het Europese merk Garden Gourmet werd geïntroduceerd. Onder het motto 'Made for trying' is het de ambitie om iedereen vaker van vegetarische gerechten te laten genieten. Die trouwens niet alleen erg lekker zijn, maar ook simpel te bereiden. Bovendien lever je een bijdrage aan een duurzamere wereld als je kiest voor vegetarisch.

 
Vuur-garden-gourmet-2.jpg
 

Sinds de lancering van het merk verzorgen wij alle BTL-activiteiten voor alle Europese landen. Denk aan POS-materialen, advertenties en internationale activatiecampagnes richting de consument. Hiernaast verzorgen wij de opmaak van alle Europese verpakkingen, een totaal van inmiddels ruim 200 verschillende producten.

 
Garden-Gourmet-VUUR-verpakkingen.png
 

activatie

 
Garden-Gourmet-VUUR-activatie.png
 
 
Slim vectorobject-2-min.jpg
 
 

sampling

Garden Gourmet VUUR Sampling.jpg
 

print

 
 
 
Garden Gourmet VUUR inserts.jpg
 
 

pos

 
Garden Gourmet VUUR pos.jpg
 

social

Garden Gourmet VUUR online.jpg
 
 
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg