voor openhartige merken
 

Heineken Biertegoed

altijd een biertje op zak

Biertegoed-header-2.jpg

strategie | concept | design | content | communicatie

De hele wereld kent Heineken. Een merk waar we als Nederlanders met recht trots op mogen zijn. In 2016 werd Heineken Biertegoed gelanceerd. Een uniek programma, dat uitblinkt in eenvoud. Consumenten kunnen tegoed bij een Heineken-aankoop in de supermarkt verzilveren voor een biertje in de horeca. Zo wordt een brug geslagen tussen retail en horeca.

 
 

Wij verzorgen voor Heineken de communicatiestrategieën inclusief volledige contentuitwerking in tekst en video voor de horeca. We werken samen aan de verdere optimalisatie en invulling van het programma. Hiervoor ontwikkelen we bijvoorbeeld wervingscampagnes voor potentiële deelnemers, offline en online communicatiematerialen, waaronder POS-materiaal, en presentaties voor accountmanagers.

 
 

introductievideo

 
 
 
 

zet jouw zaak op de biertegoed kaart!

Met deze acquisitie campagne sloten we nieuwe biertegoed verzilverpunten aan.

biertegoed-acquisitie-campagne.jpg
biertegoed-acquisitiecampagne-website.jpg
 
Schermafbeelding 2018-12-07 om 14.07.16.png
 
 

biertegoed mijn zaak app

Met deze app hebben horecaondernemers altijd en overal inzicht in hun Biertegoed resultaten. Vuur werkte aan de inhoud van de app en ontwikkelde de campagne voor het stimuleren van app downloads.

 
 
 
 
Mijn-zaak-screens.png
 
 
BG-app.jpg
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg