voor openhartige merken
 

heineken

blade

Blade_0.jpg
 

propositie | strategie | content | design | communicatie

Begin 2018 heeft Heineken BLADE gelanceerd. Een revolutionair compact tapsysteem gericht op dagzaken, sportkantines en kantoren. Plekken waar je af en toe wil genieten van een koud versgetapt biertje. Of dat nou pils, Heineken 0.0, Affligem Blond of Brand IPA is. Met BLADE kun je altijd en overal een heerlijk kwalitatief tapbiertje serveren aan klanten, gasten, werknemers of collega’s.
 

Vuur is betrokken bij het formuleren van de propositie, strategie en marktbenadering. Zo definieerden we een optimale route-to-market waarin een digitale aanpak centraal staat. Ook formuleerden we de kernbelofte richting potentiële klanten en de pay-off: ‘Altijd en overal een perfect tapbiertje’ en fungeren we als sparring partner bij de optimalisatie van de webshop.

 
 
 
 

Met BLADE van HEINEKEN is het perfecte tapbiertje nooit ver weg. De tap onderscheidt zich dankzij het compacte formaat, design en gebruiksvriendelijkheid. Daar hoort beeld bij waar je dorst van krijgt.

cinemagraphs

Een echt lekker biertje is helder en bruist. Met cinemagraphs brengen we het bier tot leven. Want van doodgeslagen bier wordt natuurlijk niemand gelukkig.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

sfeerbeeld

De beste gesprekken vinden plaats boven een koud biertje. Dat maakt van BLADE naast een professionele biertap ook een professionele gangmaker. Daar passen geen kille productshots bij, maar warme sfeerbeelden in uiteenlopende settings.

 
 
 
 
 
 

hybride beeld

Alle foto’s zijn vanuit een gefixeerd standpunt geschoten zodat de beelden uit de beeldbank hier naadloos op aansluiten. Je switcht van biermerk net zo snel als in real life.  Zo is het beeld even veelzijdig als de BLADE zelf.

 
 
 
 
 
 
 

meer weten?

 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg