voor openhartige merken
 

heineken

creatief strategisch partnerschap

Heineken_Partnership_header.jpg
 
 

De hele wereld kent Heineken. Een merk waar we als Nederlanders met recht trots op mogen zijn. Vuur is al jarenlang strategisch partner van Heineken. We werken samen aan projecten die gericht zijn op de consument en de horeca. Een openhartige en energieke samenwerking, én een mooi voorbeeld van onze manier van (hard) zij aan zij werken, waarmee we een maximale bijdrage willen leveren aan het behalen van de doelstellingen.

 
 
 
 
 

heineken blade

altijd en overal een perfect tapbiertje

strategie | concept | content | communicatie


Begin 2018 heeft Heineken BLADE gelanceerd. Een revolutionair compact tapsysteem gericht op het MKB en de kleine horeca. Met BLADE kun je altijd en overal een heerlijk kwalitatief tapbiertje serveren aan klanten, gasten, werknemers of collega’s. Vuur is betrokken bij het formuleren van de propositie, strategie en marktbenadering. Zo definieerden we een optimale route-to-market waarin een digitale aanpak centraal staat. Ook formuleerden we de kernbelofte richting potentiële klanten en de pay-off: ‘Altijd en overal een perfect tapbiertje’. Daarnaast ontwikkelen we content en fungeren als sparring partner bij de optimalisatie van de webshop.

bekijk de case
Blade_Heineken_1.png
 
 
Schermafbeelding 2019-04-03 om 18.33.10.png
 
 

heineken & sligro

categorievisie

HEINEKEN en Sligro zijn eind 2017 een strategisch partnerschap aangegaan om alle logistieke activiteiten voor het horecakanaal te verzorgen. Om die samenwerking nog lijviger te maken, hebben we vanuit de OOH categorievisie een plan voor 2019 opgesteld. Een onderdeel van dat plan is een volledig nieuwe schappresentatie op basis van een doordachte customer journey. Daarnaast heeft HEINEKEN Vuur gevraagd om doorlopende activaties voor de bier- en cidercategorie voor Sligro te verzorgen die aansluiten bij de seizoenscampagnes.

 
 
Vuur-hein-sligro-header.jpg
 
 
Heineken_Now.png
 
 
 

heineken now

ijskoud bier thuisbezorgd

strategie | content | communicatie


De markt voor het thuisbezorgen van eten en drinken groeit als nooit tevoren. Heineken heeft hierop ingehaakt door in 2018 Heineken NOW te introduceren. Een eigen online service voor snelle bezorging voor ijskoud bier bij de consument. Na een eerste succesvolle proefperiode is het assortiment inmiddels uitgebreid met andere dranken en snacks. Als strategisch partner is Vuur vanaf de start betrokken bij het project en verzorgt naast de strategische input ook de interne communicatie rondom Heineken NOW.




 
 
Schermafbeelding 2019-04-03 om 18.33.10.png
 

heineken biertegoed

altijd een biertje op zak

In 2016 werd Heineken Biertegoed gelanceerd. Een uniek programma, dat uitblinkt in eenvoud. Consumenten kunnen tegoed bij een Heineken-aankoop in de supermarkt verzilveren voor een biertje in de horeca. Zo wordt een brug geslagen tussen retail en horeca.

 
Biertegoed-header-Vuur.jpg
 
 

optimaal online

zet uw zaak op de digitale kaart

propositie | strategie | concept | content | communicatie

;

Het zoeken naar horecagelegenheden gebeurt steeds vaker via bijvoorbeeld Facebook en Google. Wie als horecabedrijf online op de kaart staat, profiteert daarvan. Met het Optimaal Online-programma helpt Heineken horecaondernemers hun online zichtbaarheid te vergroten en zo te zorgen voor meer gasten en omzet. Vuur ontwikkelde het logo en de pay-off van het programma. Hierna ontwikkelden we een sales presentatie en video. Daarnaast stelden we een contentplan op en verzorgden we het concept voor de nieuwe lijn social mediaposts.

 
Optimaal-online-logo2.png
 
 
Schermafbeelding 2019-04-03 om 18.33.10.png
 

meer weten?

 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg