voor openhartige merken
 

hero b’tween

niemand de deur uit
zonder b’tween

VUUR_Hero_btween header2.jpg

concept | mediastrategie | design | communicatie

Hero koos Vuur om een merkcampagne voor Hero B’tween te ontwikkelen en de komende jaren uit te rollen. Het doel: de merkpenetratie verhogen én het succesvol introduceren van de Hero B’tween Zero.

Het inzicht: Hero B’tween is niet zomaar een lekker tussendoortje, maar een essential. Een B’tween in je tas moet net zo vanzelfsprekend worden als je mobiel en huissleutels. Door de herkenbare vraag ‘Ben je niet iets vergeten?’ steeds opnieuw te stellen en te koppelen aan B’tween, kweek je herinneringswaarde. Met de afsluitende oproep ‘Niemand de deur uit zonder B’tween’ verankeren we die gedachte.

 
 

Naast het inzicht en de conceptontwikkeling, namen we de productie van de verschillende campagnemiddelen voor onze rekening. De campagne bestaat uit prerolls, displaybannering, winkelvloeractivatie en sampling. Daarnaast zijn we aanwezig op events als de Huishoudbeurs en de Jumbo Racedagen. 

De campagne is nog in volle gang, dus de definitieve resultaten laten nog even op zich wachten. Alvast een veelbelovend tipje van de sluier: een viewability van 80% op display, meer dan 8 miljoen mensen bereikt en IRI-data tonen bovengemiddelde rotatiecijfers voor een productintroductie.

 
 

mainfilm

 
 
 
 
 

bumper animatie

 
 
 
 

display banners

 
 
 

keyvisuals verschillende smaken

VUUR_B'tween_melk_hand.jpg
VUUR_B'tween_hazelnoot_hand_zero.jpg
VUUR_B'tween_hand_wit_zero_totaal_TC.jpg
190404_VUUR_B'tween_hand_puur_totaal_TC.jpg
190404_VUUR_B'tween_kokos_hand_totaal_TC.jpg
 
 
 
 

behind the scenes

 
 
 

meer weten?

 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg