voor openhartige merken
 

jacobs douwe egberts

koffiemeesterprogramma

JDE_koffiemeester-header.jpg

propositie | strategie | concept | content | communicatie

Jarenlang heeft JDEP in het horecasegment sales gegenereerd door korting te geven op machines en toebehoren. Maar als koffie autoriteit en ‘partner in business’ wil JDEP meer waarde toevoegen bij de horecaondernemer. Met het Koffiemeesterprogramma biedt JDEP praktische tips om meer uit de koffie en theevoorziening te halen.

 
 

JDEP en Vuur werkten samen om het programma inhoudelijk op te zetten en alle content te creëren, waaronder een trailer, een passende visuele campagne-identiteit, bannersets, advertenties in vakbladen, brochures en tipboekjes.

 
 
 
 
 
 

promotie materiaal

JDE-koffiemeester-Inspiratieboekje-3.jpg
JDE-koffiemeester-inspiratie-cover.jpg
JDE-koffiemeester-Inspiratieboekje-sfeer.jpg
JDE-koffiemeester-Inspiratieboekje-2.jpg
JDE-koffiemeester-tipboekje-2.jpg
JDE-koffiemeester-flyer.jpg
JDE-koffiemeester-dekoffiemeester-header.jpg
 
 
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg