VUUR
voor openhartige merken
Schermafbeelding 2017-11-02 om 14.38.29.png

jacobs douwe egberts

Door een fusie tussen het Duitse Jacobs en Douwe Egberts is in 2014 JDE ontstaan. Hoewel ze bekende merken voeren is Jacobs Douwe Egberts als werkgeversmerk nog relatief onbekend. En onbekend maakt onbemind, want zo werkt het.

Op basis van onderzoek dat we bij JDE deden, ontwikkelden we een krachtige employer value proposition met als kernbelofte: “Wat jij bij ons doet heeft impact”. Impact op de merken, impact op de organisatie én impact op je eigen ontwikkeling. Maar hoe laat je een abstract woord als impact op een relevante manier zien? We bouwden een unieke Rube Goldberg Machine; een installatie die laat zien dat wanneer je iets in gang zet er in korte tijd heel veel gebeurt. Een aaneenschakeling van impactvolle momenten die JDE als organisatie reflecteert.

We lanceerden een internationale employer branding campagne op basis van een online mediastrategie en serveerden specifieke doelgroepen trailers (awareness) om ze naar een informatief campagneplatform te loodsen. Daarna re-targetten we ze om de vacatures onder de aandacht te brengen (conversie).

Employer Branding Campagne - Vuur voor JDE

Employer Branding Campagne - Vuur voor JDE (Charlotte)

Schermafbeelding-2017-11-07-om-12.46.42.png
2946-JDE-AMC-Tafelkaart+Charlotte+148x210mm.png