voor openhartige merken
 

jacobs douwe egberts

wat jij bij ons doet heeft impact

JDE-header2.jpg

propositie | mediastrategie | concept | design | communicatie

Iedereen kent de merken van Jacobs Douwe Egberts (JDE). Maar het bedrijf stond nog niet op de kaart als aantrekkelijke, innovatieve werkgever. Vandaar dat wij aan de slag gingen en op basis van gedegen onderzoek de belofte Wat jij bij ons doet heeft impact ontwikkelden. Want als je bij JDE werkt, heb je impact op de merken, op de organisatie, maar ook op je eigen ontwikkeling.

 
 

Om de doelgroep met deze belofte bekend te maken, lanceerden we een internationale campagne met online video’s. Daarin lieten mensen die al werkzaam zijn bij JDE zien dat wanneer jij als werknemer iets in gang zet, er in korte tijd heel veel gebeurt. Door middel van retargeting brachten we via het campagneplatform de relevante vacatures onder de aandacht. En dat heeft gewerkt. Alleen al in Nederland werden de video’s maar liefst 1,5 miljoen keer bekeken. Wat resulteerde in 8.000 extra bezoeken aan de website.

 
 

commercial

 
 
 
 
 

print

JDE-Abri-office.jpg
JDE-VUUR-POS.jpg
 
 
 
 

de verhalen van starters en professionals

 
Schermafbeelding 2018-12-07 om 15.49.12.png
 
 

landingspage

 
 
 
 

social campagne

JDE-VUUR-Linkedin.gif
 
Schermafbeelding 2018-12-13 om 11.23.22.png
 
 

behind the scenes

 
 
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg