VUUR
voor openhartige merken

hoe een Amerikaanse burgerbakker flink van zich laat horen

Johnny’s Burger is de snelst groeiende hamburgerketen van Nederland. Niet zo gek, gezien de Amerikaanse porties en het goed gegrilde vlees. Als je je keten Johnny’s Burger noemt, vragen wij natuurlijk meteen: “Who the fuck is Johnny?” En de toon is gezet.

In een uitgesproken communicatieconcept met een pittige Amerikaanse tone-of-voice laten we Johnny aan het woord. Hiermee geven we alle franchisers de vrijheid én handvatten om Johnny te laten vertellen wat hij op dat moment te vertellen heeft. Via welk middel dan ook. Van “Only a big mouth can handle my burgers” als post op Facebook, tot “Fresh, tasty ’n cheeky, try our new Tzatziki!” in een advertentie; Johnny says it all!

De visuele identiteit én alle restaurants hebben een Amerikaans sausje gekregen. De website heeft een overzichtelijke bestelmodule en in communicatie laat Johnny met name op Facebook van zich horen.

Schermafbeelding 2017-11-02 om 15.20.43.png
Schermafbeelding 2017-11-02 om 15.14.58.png
17156241_1396176760434599_1598389768335905450_n.jpg
17861846_1415045378547737_1262891340719156828_n.jpg
Schermafbeelding 2017-06-01 om 15.25.52.png
Schermafbeelding 2017-06-01 om 15.27.41.png