VUUR
voor openhartige merken
mm.png

mathijs maaltijdbox

De markt van maaltijdboxen is inmiddels behoorlijk verzadigd. Zeker als het gaat om boxen voor hoogopgeleide stelletjes die iets bijzonders op tafel willen zetten. Met pastinaaksoep en mierikswortel, waar geen kind op zit te wachten. Doet Mathijs het anders?

Het grote onderscheid blijken de ingrediënten. Geen pastinaak of mierikswortel, maar bloemkool en aardappelschijfjes. We positioneren Mathijs Maaltijdbox daarom als eerste als een familiebox met ingrediënten die ook kinderen lekker vinden. Mathijs Vrieze – de bekende tv-chef en bedenker van alle gerechten – geven we de hoofdrol in de campagne, waarin we zien dat ook de kinderen enthousiast worden als de bezorger aanbelt.

Om de merkbekendheid een boost te geven ontwikkelden we hun eerste tv-commercial. En dat televisie nog steeds goed werkt bleek uit de enorme stormloop naar de bestelsite, die er na de eerste uitzending meteen uit lag. Het resultaat was een ver-honderd-voudiging van de verkoop. Box!

TVC Mathijs Maaltijdbox