VUUR
voor openhartige merken
20766326_277541056056756_780631652035461120_n.jpg

struik

Iedereen kent de bekende reclametune ‘t Is Struik wat ik gebruik' nog wel. Maar als je consumenten vraagt waar het merk voor staat, dan blijft het een beetje stil. Dus werk aan de winkel.

Uit blind onderzoek blijkt dat consumenten soep van Struik de lekkerste in de categorie vinden. En dat is niet zo gek, want als je een kijkje gaat nemen in de keuken van Struik en ziet met hoeveel

aandacht en vakmanschap ze hun soepen maken, kun je maar één conclusie trekken; het is soep zoals je hem zelf ook graag zou maken. Maar dan in een fles of blik. Vanuit deze gedachte ontwikkelde we een nieuw verhaal en een nieuwe belofte. Als soep uit eigen keuken.

Met on- en offline advertenties, een set opvallende radiocommericals, sampling in de supermarkt én een reizende foodtruck, zorgden we ervoor dat iedereen het nieuwe verhaal te horen én te proeven kreeg.  Daarnaast maakten wij ook de doorvertaling naar business-to-business communicatie.

Beluister de nieuwe Struik radiocommercials:

Struik Radio Commercials

Schermafbeelding 2017-08-15 om 16.15.48.png
Schermafbeelding 2017-08-15 om 16.16.07.png
2064-Struik-Advertentie Maaltijdsoep-Allerhande_220x274-C.jpg