voor openhartige merken
 

struik

als soep uit eigen keuken

struik-header.jpg

propositie | mediastrategie | concept | communicatie

De bekende reclametune ‘t Is Struik wat ik gebruik kent iedereen nog wel. Maar als je consumenten vraagt waar het merk voor staat, dan blijft het een beetje stil. Werk aan de winkel dus. We startten met onderzoek naar de smaakbeleving van Struik bij consumenten. En wat bleek: consumenten vinden soep van Struik de lekkerste in de categorie. Niet zo gek, als je ziet met hoeveel aandacht en vakmanschap Struik soep maakt. En dan kun je eigenlijk maar één conclusie trekken: het is soep zoals je die zelf ook graag zou maken. Maar dan in een pot of blik. Deze gedachte werd de basis voor een nieuwe verhaal en een nieuwe belofte: Als soep uit eigen keuken. En om die belofte voor het voetlicht te krijgen, ontwikkelden we on- en offline advertenties, opvallende radiocommercials, zorgden we voor sampling in de supermarkt én zetten we zelfs een reizende foodtruck in.

 
 
Struik-abrik01.jpg
 
 
Struik-insert.jpg
 
 
 
 

activatie

 
 
 

radio commercial

 
 
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg