voor openhartige merken
 

zorgdomein

verbetert zorg

Zorgdomein-header.jpg

propositie | identiteit | mediastrategie | concept | content | design | communicatie

ZorgDomein is een digitaal informatie- en communicatieplatform dat door huisartsen kan worden gebruikt om de beste vervolgzorg te vinden en hun patiënten door te verwijzen. Praktijken kunnen op het platform hun zorgaanbod tonen aan huisartsen in hun omgeving én verwijzingen van ze ontvangen. Patiënteninformatie kan op een veilige manier gedeeld worden waardoor het platform informatie voor én over patiënten toegankelijker maakt.

 
 

Op basis van onderzoek en interviews met medewerkers hebben we de corporate story en visuele identiteit voor dit platform ontwikkeld.

 
 
Zorgdomein_online.jpg
Zorgdomein_magazines.jpg
 
 

zorgdomein werkt in de praktijk

In 2017 introduceerden we ZorgDomein bij eerstelijns zorgverleners met een multimediale campagne. Meer dan 90% van de huisartsen gebruikt ZorgDomein en kan het platform nu ook gebruiken om passende vervolgzorg voor hun patiënt te vinden binnen de eerste lijn.

Als vervolg op deze campagne ontwikkelden we samen met ZorgDomein een contentcampagne gericht op het bereiken van nieuwe praktijken. Via targeted uitingen met een onderscheidende visuele stijl, stuurden we mensen naar de website waar verschillende doelgroepspecifieke whitepapers te downloaden waren. Zo verzamelden we gegevens van de doelgroep en lieten we tegelijkertijd zien dat ZorgDomein weet wat er speelt in de zorg.

 
 

campagne

 
 
 
 
 
Schermafbeelding+2018-12-27+om+10.34.20.jpg
 
 

whitepapers

 
LINKEDIN POST 2.png
Whitepaper-ipad.gif
 
ZorgDomein_whitepaper_fysio.jpg
 
 
 
 

retargeting campagne

 
LINKEDIN POST RET.png
 
 
 
Schermafbeelding 2018-12-27 om 12.22.31.png
 
 
VUUR-utrecht-rotsoord-1.jpg